کسب و کار اینترنتی در منزل با درآمد عالی و دائم
نوشته شده توسط : ساحل

کسب و شغل آنلاین چیست ؟

کار در خانه اینترنتی

کار در منزل اینترنتی یا کسب و کار انلاین روشی از کسب و کار است که شما خیلی آسان میتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید . به سوداگری هایی که در بستر وب باشد را کسب و کار انلاین یا همان سوداگری اینترنتی گویند . کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان شما خیلی آسان میتوانید یک سوداگری در منزل اینترنتی و انلاین برای خود راه اندازی کنید .
سرمایه لازم برای راه اندازی سوداگری اینترنتی در منزل
کسب و کار اینترنتی در منزل با درآمد فوق العاده

برای تاسیس یک سوداگری اینترنتی در منزل خویش اصلا به هیچ سرمایه خاصی نیاز ندارید و شما میتوانید با کمترین سرمایه شدنی یک سوداگری اینترنتی برای خود آغاز کنید .
همان طور که در مطلب قبل ما شما را با 12 شغل اینترنتی اشنا کردیم در این مطلب میخواهم امروزین ترین روش کسب و کار اینترنتی در خانه را برای شما ذکر کنم با این روشی شما خیلی راحت میتوانید یک سوداگری اینترنتی پولساز برای خود در منزل راه اندازی کنید . رهنمود میکنم اگر تا به اکنون کسب و کار اینترنتی برای خود تاسیس نکرده اید همین الان برای تاسیس اقدام کنید .


روش ورود در این دنیای پیشه افرین اینترنتی سیستم ساده ای است که در ان اصلا شما به هیچ مهارت و تخصص خاصی احتیاج ندارید . در این سیستم شما کسب و کار اینترنتی خویش را در گستره ای که تخصص دارید تاسیس میکنید (غیر شدنی است که شما تخصصی نداشته باشید ) .
یکی از پولساز ترین مشاغل اینترنتی در دانشمند فروش اطلاعات است یعنی شما از فروش اطلاعات خیلی ساده میتوانید به درآمد اینترنتی چند میلیونی در ماه دست پیدا کنید .

بهترین روش و احتمالاً پولساز ترین شیوه کسب درآمد از اینترنت این است که تخصص خود را به سایرین بفروشید و متعلق به کسب درآمد کنید . بی گمان کسان زیادی هستند که دوست دارند در جایگاهی فعلی شما باشند که شما با فرآوری محصولات آموزشی دانلودی میتوانید به این کسان کمک کنید . به عنوان مثال :
شما شدنی است در گویه ی کامپیوتر , شغل با نرم اسباب های کامپیوتری و… تخصص داشته باشید . قطعا شما میتونید این تخصص خویش را به فایل های آموزشی تبدیل کنید و از فروش انها درآمدزایی داشته باشید احتمالاً فکر کنید که شغل خیلی سختیه ولی اصلا چنین نیست . ما شما را به چهره کامل راهبری خواهیم کرد الی شما بتوانید یک کسب و کار اینترنتی چیره دست در خانه برای خود تاسیس کنید.
حالا قرار نیست شما حتما تخصص خودتان را بفروشید ایده های زیادی داریم که شما میتوانید در منزل سوداگری اینترنتی پولساز برای خود تاسیس کنید به عنون نمونه : ممکن است شما یک فروشگاه فروش جامه , عینک و… داشته باشید . شما میتوانید محصولات فیزیکی خویش را در سطح اینترنت برای فروش پیمان بدهید . اگر بدانید که این فروشگاه های اینترنتی ایران از فروش محصولات فیزیکی خویش چقدر هوده میکنند خودتان فروشگاه فیزیکی خویش را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل میکنید .
کسب و پیشه اینترنتی در خانه بدون سرمایه
همان طور که میدانید دانش روز به روز در حال ترقی است و کسب و کار های فیزیکی جایگاهشان را به کسب و کار های اینترنتی دیتا اند . بی گمان سوداگری های اینترنتی خیلی موفق تر از کسب و کار های فیزیکی میباشند .

#کار در منزل اینترنتی
همان طور که گفتم الان دیگر کسب و کار های سنتی جای خود را به سوداگری های اینترنتی دیتا اند که این بازار تازه دارد در ایران کامل میشود و چه بهتر است که شما نخستین افرادی باشید که وارد این بازار میشوید هرچه زود تر وارد این بازار بشوید قطعا پیروز تر و موفق تر از افرادی هستید که بعدها وارد این بازار میشوند .

ایا کسب و کار اینترنتی در منزل تضمینی است ؟

بله . اگر دقیقا همانگونه که گفته شده عمل کنید بی گمان نتیجه میگیرید که ما شما را با این سیستم از 0 الی 100 اشنا خواهیم کرد با داشتن یک پیشه در خانه اینترنتی به راستی شما میتوانید زندگی خویش را متحول کنید .

هر کس با پروا به تخصص , چیرگی که دارد و یا اگر فروشگاه فیزیکی دارید میتوانید در این سیستم شغل افرین اینترنتی شروع به کار کنید و به درآمدزایی بسیار فوقانی دست پیدا کند که در این سیستم میتواند درآمد شما از چند میلیون تومان لغایت چند صد میلیون تومان باشد .

میزان درآمدزایی شما وابستگی به خودتان دارد که چقدر برای این سیستم وقت بگذارید شما با گسترش کسب و کار خویش میزان درآمدزایی خود را چندین و چند برابر میکنید به عنوان مثال ممکن است شما با فرآوری یک محتوای و بازاریابی اینترنتی چیره دست درآمد اینترنتی خویش را چندین و چند برابر کنید که این پیشه بستگی به خودتان دارد که چقدر برای سوداگری اینترنتی خویش زمان بگذارید .

دوستان عزیز مطمعن باشید که با این مدل کار اینترنتی در منزل میتوانید حیات خود را متحول کنید اگر همین امروز آغاز کنید و شغل خود را به فردا واگذار نکنید بی گمان موفق خواهید شد .


در این مطلب “کار در منزل اینترنتی ” کلیه مراحل این سیستم به صورت کامل گفته شده است . شما باید برای راه اندازی سوداگری اینترنتی خود کلیه مراحل را مو به مو بدون چون و چرا انجام دهید لغایت کامیاب بشوید. در پیوستگی ما شما را به چهره کامل و قدم به قدم با تاسیس کسب و کار اینترنتی در منزل اشنا خواهیم کرد .

قدم اول ) برگزیدن حوزه کار و جنبش :

اولین قدم ان است که شما باید گستره تکاپو خود را مشخص کنید . پهنه کار و جنبش گویه ای است که در ان کار و جنبش میکنید .

حوزه فعالیت شما میتواند در مقوله های متفاوتی باشد مانند : طراحی سایت , اموزش اشپزی , بورس و… و یا میتوان در مقوله ی کسب و کار فیزیکی شما باشد به عنوان نمونه اگر شما حائز یک مغازه کتاب فروشی هستید دامنه تکاپو شما میتواند در زمینه ی کتاب باشد .

در انتخاب حوزه ی فعالیت یک سری نکات است که شما باید ان ها را رعایت بکنید و ان ها را جدی بگیرید تا در جلوتر دچار سخت نشوید (که ما تک تک این نکات را به شما اموزش میدهیم). در این تقسیم شما باید اهداف خود و مهارت های خویش را یاد داشت کنید .(در ادامه به شما خیلی کمک میکند)

ما در جلسه ی دوم دوره ی تعلیم سوداگری اینترنتی به چهره کامل راجب حوزه فعالیت و ایده یابی توضیح داده ایم که چگونه بتوانید بهترین و پولساز ترین ایده برای راه اندازی سوداگری اینترنتی را شناسایی و انتخاب کنید .

قدم دوم ) طراحی سایت برای کسب و کار خود :
دومین قدم در این سیستم طراحی سایت برای کسب و کار اینترنتی میباشد . به این نکته توجه کنید که برای طراحی سایت اصلا بیچارگی به کد نویسی و برنامه نویسی ندارید . در دومین قدم خویش شما باید یک وبسایت جامع با تمام امکانات تاسیس کنید .

داشتن یک وبسایت در کسب و کار اینترنتی یک فرمایش زیاد , بسیار مهم میباشد و داشتن وبسایت واجب است یعنی چارچوب کسب و کار اینترنتی شما یک وبسایت میباشد . دقیقا ان وبسایت است که شما را به درآمدزایی میرساند . در طراحی وبسایت به یکسری نکات باید رعایت کنید که شما را کامل با این نکات اشنا میکنم (شما میتوانید طراح وبسایت خود باشید)

قدم سوم)تبدیل سایت به فروشگاه اینترنتی :

سومین قدم تبدیل وبسایت شما به یک وبسایت فروشگاهی میباشد . در این مرحله شما ان وبسایتی را که طراحی کردید باید به یک وبسایت فروشگاهی تبدیل کنید . برای تبدیل سایتتان به یک سایت فروشگاهی اصلا به کد نویسی نیاز نیست . سایت فروشگاهی که ما به شما اموزش میدهیم طراحی کنید کلیه امکانات را برای فروش محصولات فیزیکی و دانلودی دارد.

قدم چهارم ) گسترش وبسایت خود :
در این قدم شما باید وبسایت خویش را به یک وب سایت با امکانات فوق العاده تبدیل کنید . باید شکلی قشنگ با رنگ بندی مناسب و… برای سایت خویش برپایی کنید . با یکسری آلت ها خیلی راحت میتوانید وبسایت خود را به یک وبسایت حرفه ای با ظاهری زیبا تبدیل کنید.

هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی مناسب تر باشد توجه مخاطبان شما اغلب میشود و این مایه میشود کاربرانی که به سایت شما مراجعه میکنند به شما اعتماد کنند . داشتن امکانات حرفه ای برای یک سایت ضروری است یعنی سایت شما باید دارای پنل کاربری برای مخاطبان شما , درگاه پرداخت و… باشد . هرچه وبسایت خودتان را بیشتر گسترش بدهید کاربران شما بیشتر به شما و کسب و کار اینترنتی شما اعتماد میکنند .

قدم پنجم ) رشد کسب و کار خویش :

در پنجمین قدم شما باید سوداگری خود را گسترش بدهید . یگانه از موارد توسعه سوداگری فرآوری درونمایه برای سایت خود می باشد . با فرآوری درونمایه چیره دست خیلی راحت میتوانید نسبت به رقبا پیشرفت کنید . هر چه برای کسب و کار خود فرآوری درونمایه کنید درامد اینترنتی شما بیشتر میشود .

روش دوم از توسعه وبسایت شما بهینه سازی ان برای موتور های جست و جو گر میباشد . برای انکه سایت شما در نتایج اول پرتو دیتا شود باید ان را برای موتور های جست و جو بهینه سازی کنید که در اصطلاح به ان سئو نیز گفته میشود با بهینه سازی وبسایتتان برای موتور های جست و جو در نتایج اول گوگل دیده شوید.

سومین طریق برای توسعه کسب و کار اینترنتی طریق صحیح بازاریابی است . در بازاریابی شما باید یکسری نکات را رعایت کنید الی بتوانید بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید

قدم ششم ) رسیدن به درامد بسیار بالا :

و در اخرین مرحله از کسب و کار اینترنت خود شما به درآمدزایی خواهید رسید . با ارائه محصولات (دانلودی یا فیزیکی) و یا ارائه ی خدمات خویش مانند طراحی سایت , مقاله نویسی , مترجم و… (باتوجه به تخصص و مهارت خود ) و قراردادن یا ان ها درون سایت خود خیلی آسان به درامد بسیار بالا در ماه میرسید .

اگر واقعا این سوداگری اینترنتی خود را رشد بدهید درامد شما به ماهانه بالای 10 میلیون تومان میرسد و با توسعه اغلب کسب و کار خود و پیوستگی دادن ان پس از یک سال به درامد ماهانه 100 میلیون تومان خواهید رسید و اگر این سیستم را پیوستگی بدهید (2 تا 3 سنه ) قطعا درامد شما به یومیه چند میلیون تومان خواهد رسید .

احتمالاً بپرسید چگونه :

هر چه شما فرآوری محتوا کنید , بر روی سئو سایت خویش کار کنید و کسب و کار خود را گسترش و رونق بدهید میزان بازدید سایت شما بیشتر و اغلب میشود . اگر همان گونه که در دوره ی اموزش سوداگری اینترنتی گفتیم عمل کنید قطعا بعد یکسال به درامد زیاد بالایی خواهید رسید .

این را بگم که شما در همان اوایل نتیجه ی شغل خود و شرکت در این دوره را میگیرید . پس اصلا نگران کسب و کار نباشید

4 ایده کسب و کار اینترنتی در خانه بدون سرمایه
در این تقدیر کوشش دارم شما را با 4 ایده ی پولساز سوداگری اینترنتی در منزل بدون سرمایه آشنا کنم . همان طور که میدانید سوداگری در خانه اینترنتی یکتا از فرصت های خلوص است که نباید از دست عدل و نداشتن یک ایده ی مناسب برای سوداگری اینترنتی در منزل یکتا از مشکلات و دغده های خیلی از کسان میباشد .

حتما شما هم مدت بسیار زیادی که منظور دارید یک سوداگری در خانه اینترنتی داشته باشید اما هیچ ایده خاصی ندارید . اگر هدف داشتن یک کار اینترنتی پولساز را دارید اما ایده ای ندارید ما در این نوشتار شما را با 4 شیوه کسب و کار اینترنتی در خانه آشنا خواهیم کرد . با این 4 ایده ای که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید در منزل برای خود یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید پس به اتفاق ما باشید لغایت شما را با این 4 ایده ی پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا کنیم .


1_فروش فالوور و لایک اینستاگرام

یکی از پولساز ترین ایده های سوداگری اینترنتی در خانه فروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد . اگر هدف دارید یک مدل کسب و کار انلاین ساده و آسان برای خود راه اندازی کنید و به درآمدزایی بسیار بالایی در ماه دست پیدا کنید رهنمود میکنم این ایده را برای خویش راه اندازی کنید . این ایده میتواند یک ایده ی پولساز و حرفه ای برای شما باشد .

شما با تاسیس یک وبسایت و درگاه پرداخت انلاین خیلی راحت میتوانید فالوور , لایک و یا حتی ویوو اینستاگرام بفروشید و و درآمد زایی داشته باشید . شما خیلی ساده در کمتر از یک روز میتوانید سیستم فروش فالوور و لایک اینستاگرام راه اندازی کنید . اگر منظور دارید از این مسیر فروش فالوور اینستاگرام و فروش لایک اینستاگرام درامدزایی همش و استوار داشته باشید پیشنهاد میکنم حتما فیلم ذیل را ببینید .


2_راه اندازی خدمات آموزشی

یکی دیگر از ایده های پولساز سوداگری اینترنتی در خانه راه اندازی خدمات آموزشی میباشد , اگر در زمینه ای علاقه و تخصص دارید خیلی آسان میتوانید آن را به محصول آموزشی تبدیل کنید و بفروشید . خیلی از کسان برادر دارند در جایگاه کنونی شما باشند که شما میتوانید با فرآوری محصولات آموزشی و دانلودی و فروش آنها در اینترنت به درآمد اینترنتی زیاد فوقانی دست پیدا کنید .

همان طور که در قبل گفتم در ابتدا شما باید تخصص و مهارات خودتان را معرفی کنید و در آن مقوله کسب و کار اینترنتی خودتان را تاسیس کنید . بی گمان شما با پروا به مهارت و تخصص خود میتوانید به درآمدبالایی در ماه دست پیدا کنید . خیلی از کسان با این طریق کسب و کار اینترنتی توانسته اند به درآمد های میلیونی در ماه دست پیدا کنند .

3_فروش محصولات دیجیتالی

محصولات دیجیتالی احد دیگر از شیوه های فروش دانسته ها و اطلاعات شما میباشد . در ایده ی قبل شما را با راه اندازی خدمات آموزشی آشنا کردم که این محصولات را میتوانید به صورت دانلودی و دیجیتالی نیز بفروشید .در این سرنوشت سعی درام شما را با مدل های دیگر محصولات دیجیتالی و دانلودی آشنا کنم . شاید شما نخواهید دانیته و چیرگی های خویش را در قالب فایل های آموزشی بفروشید و شما محصولات دیجیتالی سایر دارید که بخواهید از فروش آنها کسب درآمد داشته باشید .

شما اگر محصولات دیجیتالی همانند عکس , فونت , قالب و افزونه های وردپرس , لوگو , اپلیکیشن موبایل , برنامه های کامپیوتری و… داشته باشید خیلی ساده با تاسیس یک وبسایت فروشگاهی میتوانید محصولاتتان را به سایرین بفروشید و از این را به درآمدزایی بالایی دست پیدا کنید .

4_همکاری درفروش (بازاریابی رابطه ای)

چهارمین ایده ی پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در خانه سیستم مشارکت در فروش یا فروش محصولات دیگران میباشد . اگر شما محصولات آموزشی و دیجیتالی ندارید میتوانید این روش کسب و کار انلاین را انتخاب کنید . شما میتوانید در اینترنت و به صورت کاملا انلاین اقدام به فروش محصولات سایرین کنید . در این سیستم به ازای هر فروش از محصولات و کالای سایرین شما مبلغی را اخذ خواهید کرد . بهترین مثال ی حاضر این مدل کسب و کار در ایران میتوانیم به سایت دیجیکالا اشاره کنیم.

میزان درآمد زایی از این سیستم کسب و کار اینترنتی در خانه زیاد بالا میباشد . بی گمان اگر شما یک کسب و کار اینترنتی در منزل برای خود تاسیس کنید و روزانه تنها 3 تا 4 ساعت برای آن سررسید بگزارید و آن را توسعه بدهید قطعا به درآمد چند میلیونی در ماه دست پیدا خواهید کرد طوری که غیر قابل ایمان باشد . میزان درآمدزایی شما از این مدل پیشه اینترنتی در منزل میتواند از ماهی 1 میلیون تومان لغایت 100 ها میلیون تومان و اغلب باشد .

خیلی از کسب و کار های اینترنتی در ایران هستند که درآمد های چند صد میلیونی در ماه دارند مشابه فروشگاه اینترنتی دیجیکالا , آپارات، آمازون،یوتیوب و … شما اگر کسب و کار اینترنتی خود را تاسیس کنید و ادامه بدهید بی گمان موفق خواهید شد و به چنین درآمد های رویایی خواهید قبض .


فقط به این نکته پروا کنید که اگر میخواهید راه 100 ساله را یک شبه بروید قطعا سخت برای رسیدن به درآمد رویایی ود باید صحیح عمل کنید و زمان بگزارید . در پیوستگی ما کلیه مراحل تاسیس سوداگری اینترنتی در منزل را به شما تعلیم دیتا ایم و به شما میگیم که چطور یک کسب و کار اینترنتی را قدم به قدم تاسیس کنید .

احتمالاً برای شما قبل بیاد که چرا من نام این عنوان را گذاشتم “دروغی کبیر در کسب و کار اینترنتی “ چون در اینترنت خیلی از پکیج ها و دوره ها ساخته میشود نخست اینکه بسیار ناقص هست و یا انقدر طولانی است که سر و ته مطلب را گم میکنید .

در این سرنوشت ازمطلب “کار در خانه اینترنتی” میخواهم حقیقتی را برای شما شفاف کنم . اینکه واقعیت دارد یک کسب و کار اینترنتی یک شغل اینترنتی میباشد و خیلی ساده میتوانیم به درامد اینترنتی فوقانی برسیم بعد مطمعن باشید از این مسیر خیلی ساده میتوانید به درامد اینترنتی بسار بالایی در ماه برسید .

خب شما باید کسب و کار اینترنتی خویش را از صفر آغاز کنید تا به نتیجه رویایی برسید . با پروا به بازار الان که پرسود ترین کسب و کار های چه در ایران و چه در دانشمند سوداگری اینترنتی میباشد که در ایران مانند دیجیکالا و بامیلو و… و در دانشمند مانند امازون و فروشگاه اینترنتی علی بابا در چین . که در ایران درامد فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ماهانه چند صد میلون تومان است. پس شما هم میتوانید شروع کنید و کامیاب بشوید.


در این تقدیر برای شما دوستان عزیز که این نوشتار ی پیشه اینترنتی در خانه را مطالعه کردین یک سوپرایز بسیار عالی و پولساز دارم (یک سوپرایز کاملا رایگان اما آینده ساز) . اگر هدف دارید بیشتر با کسب و کار اینترنتی آشنا شوید و بخواهید بدانید آینده ی کسب و کار اینترنتی در ایران چگونه است پیشنهاد میکنم حتما از این دوره ی کاملا رایگان ما بهره‌گیری کنید .

ما در این دوره ی مجانی در ابتدا شما را با سوداگری اینترنتی اغلب اشنا میکنیم و سر کامیابی افراد بزرگ در کسب و کار اینترنتی را به شما میگیم و پس آن شما را با 10 ایده ی ناب و پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا خواهیم کرد .

در این دوره ی 100 درصد مجانی به شما اموزش میدهیم که کمتر پیشه کنید و اغلب پول در بیاورید . اگر قصد دارید در روز با 3 لغایت 4 ساعت کار کردن به درآمد میلیونی در ماه برسید توصیه میکنم حتما این دوره را ببینید . با توجه به شرایط اقتصادی مملکت شما میتوانید یک سوداگری اینترنتی پولساز برای خود تاسیس کنید .

در صورت کمپانی نکردن در این دوره بیش از یک ساعت تعلیم شگفت انگیز به همراه نقشه ای که شما را به سمت ساخت یک سوداگری اینترنتی رویایی هدایت خواهد کرد را از دست خواهید داد





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: